indonesie, de afsluiting - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu indonesie, de afsluiting - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

indonesie, de afsluiting

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

10 Juli 2015 | Nederland, Heerenveen

hoi allemaal,
bijna was het niet gelukt ivm de vulkaanuitbarsting op java (het vliegveld van bali, denpasar is sinds gisteren dicht vanwege een aswolk) maar gistermiddag ben ik thuis gekomen na een bus-vlieg-wacht-vlieg-wacht-vlieg-trein-reis van ongeveer 24 uur)
helaas kreeg ik het niet voor elkaar om de laatste twee (lange) verhalen op de site te krijgen, ik heb ze nog wel maar omdat dat nu inmiddels achterhaalde feiten en grapjes zijn zet ik ze niet meer op de site; wel in mijn foto-album dat ik zsm ga maken.
al met al heb ik weer een geweldige reis gemaakt, mede dankzij mijn reisgenoten. veel gezien, veel gedaan en nog meer meegemaakt!
de foto's spreken boekdelen....
het is weer even wennen thuis: weer alleen (ook al schieten de whatsappjes van de bintang gang nog flink heen en weer), geen nasi en bami meer voorlopig maar gezond groenvoer, goed gebakken vlees en veel vers fruit, niet meer het toiletpapier in het mandje ernaast maar gewoon IN de wc, geen superhoge temperaturen meer, niet meer lekker op een terrasje aan het strand (maar gewoon in het centrum van heerenveen...)
alles is weer gesopt, gewassen, en opgeruimd, klaar voor de volgende reis ;-)
jullie allemaal terima kasihi voor het lezen, kom tzt het fotoboek maar eens bekijken
oant sjen!
thea

• 10 Juli 2015 - 22:07

Lidy:

Welkom thuis weer!

• 11 Juli 2015 - 07:52

JannieKroondijk:

Ha die Thea.
    Binnenkort kom ik langs om alle foto"'s te bekijken
    Vanmiddag maar samen een terrasje pikken in het mooie H.veen
    Groetjes