indonesie, de afsluiting - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu indonesie, de afsluiting - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

indonesie, de afsluiting

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

10 Juli 2015 | Nederland, Heerenveen

hoi allemaal,
bijna was het niet gelukt ivm de vulkaanuitbarsting op java (het vliegveld van bali, denpasar is sinds gisteren dicht vanwege een aswolk) maar gistermiddag ben ik thuis gekomen na een bus-vlieg-wacht-vlieg-wacht-vlieg-trein-reis van ongeveer 24 uur)
helaas kreeg ik het niet voor elkaar om de laatste twee (lange) verhalen op de site te krijgen, ik heb ze nog wel maar omdat dat nu inmiddels achterhaalde feiten en grapjes zijn zet ik ze niet meer op de site; wel in mijn foto-album dat ik zsm ga maken.
al met al heb ik weer een geweldige reis gemaakt, mede dankzij mijn reisgenoten. veel gezien, veel gedaan en nog meer meegemaakt!
de foto's spreken boekdelen....
het is weer even wennen thuis: weer alleen (ook al schieten de whatsappjes van de bintang gang nog flink heen en weer), geen nasi en bami meer voorlopig maar gezond groenvoer, goed gebakken vlees en veel vers fruit, niet meer het toiletpapier in het mandje ernaast maar gewoon IN de wc, geen superhoge temperaturen meer, niet meer lekker op een terrasje aan het strand (maar gewoon in het centrum van heerenveen...)
alles is weer gesopt, gewassen, en opgeruimd, klaar voor de volgende reis ;-)
jullie allemaal terima kasihi voor het lezen, kom tzt het fotoboek maar eens bekijken
oant sjen!
thea

  • 10 Juli 2015 - 22:07

    Lidy:

    Welkom thuis weer!

  • 11 Juli 2015 - 07:52

    JannieKroondijk:

    Ha die Thea.
    Binnenkort kom ik langs om alle foto"'s te bekijken
    Vanmiddag maar samen een terrasje pikken in het mooie H.veen
    Groetjes


    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

thea

Actief sinds 30 Okt. 2010
Verslag gelezen: 822
Totaal aantal bezoekers 64192

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 10 Juni 2017

Roadtrip van Kaapstad naar Vic Falls

08 Oktober 2016 - 10 November 2016

Chao Vietnam

02 Juni 2015 - 09 Juli 2015

Selamat siang Indonesia

03 Mei 2015 - 12 Mei 2015

Plaatsen en hun verhalen in Israel

14 Oktober 2014 - 07 November 2014

Manao ahoana Madagascar

06 Oktober 2013 - 30 November 2013

Ayubowan Sri Lanka

03 November 2012 - 01 December 2012

boeddha's, markten en rijstvelden

02 September 2011 - 13 Oktober 2011

tibetaanse en nepalese avonturen

06 November 2010 - 10 December 2010

afrikaanse belevenissen

Landen bezocht: