weer thuis - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

16 Oktober 2011 | Nederland, Heerenveen

goeie jun!
ik ben weer veilig thuis, samen met een klein virusje, dat zo nodig als verstekeling in mijn mdk mee moest reizen...maar dat zal wel weer verdwijnen
verder alles goed en toch wel een beetje blij dat ik weer thuis ben met een hele rugzak aan meegemaakte, geziene, beleefde momenten.
ik zal nog vaak denken aan de vriendelijke, maar afstandelijke tibetanen, de chinese invloeden (heel veel onderdrukking, zeker in de wat grotere steden, maar ook positieve veranderingen), alle vaak lachende monniken in monasteries, de boeddha's en tempels, de overweldigende en afwisselende natuur op zo'n grote hoogte, de heeeeele hoge bergen, de hoogteziekte en kou, de fried rice, momo's en vet gebakken eieren op chapati's, het dagelijkse flesje cola tegen de evt buikloop, onze geweldige onderkomens met 'toiletten' met uitzicht op de himalaya, en alle andere bezienswaardigheden (zie de foto's).
ik heb alweer genoten van mijn normale warme douche, koude wc, wasmachine en hollands eten.
ik wil graag iedereen bedanken die deze reis weer met mij meebeleefd heeft: natuurlijk de tibetanen en nepalezen, mijn 15 reisgenoten, gids tashi en de 4 chauffeurs, en jullie als meelezers en commentaargevers.
als ik in zo'n ver vreemd land sta vraag ik me altijd en nog steeds af: wie ben ik dat ik hier mag zijn?
het blijft bijzonder!!
nogmaals bedankt en tot volgend jaar in.......groetjes thea

• 17 Oktober 2011 - 06:23

Lidy:

Welkom thuis, en dank voor je mooie verslagen, we waren echt een beetje met je mee op vakantie.

• 18 Oktober 2011 - 10:17

Tante Thérèse En Oom:

Fijn dat je weer veilig thuis bent!
    Laat dat virusje geen virus worden Thea.
    En maar lekker nagenieten van die vier
    avontuurlijke weken.
    Veel liefs.