weer thuis - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

16 Oktober 2011 | Nederland, Heerenveen

goeie jun!
ik ben weer veilig thuis, samen met een klein virusje, dat zo nodig als verstekeling in mijn mdk mee moest reizen...maar dat zal wel weer verdwijnen
verder alles goed en toch wel een beetje blij dat ik weer thuis ben met een hele rugzak aan meegemaakte, geziene, beleefde momenten.
ik zal nog vaak denken aan de vriendelijke, maar afstandelijke tibetanen, de chinese invloeden (heel veel onderdrukking, zeker in de wat grotere steden, maar ook positieve veranderingen), alle vaak lachende monniken in monasteries, de boeddha's en tempels, de overweldigende en afwisselende natuur op zo'n grote hoogte, de heeeeele hoge bergen, de hoogteziekte en kou, de fried rice, momo's en vet gebakken eieren op chapati's, het dagelijkse flesje cola tegen de evt buikloop, onze geweldige onderkomens met 'toiletten' met uitzicht op de himalaya, en alle andere bezienswaardigheden (zie de foto's).
ik heb alweer genoten van mijn normale warme douche, koude wc, wasmachine en hollands eten.
ik wil graag iedereen bedanken die deze reis weer met mij meebeleefd heeft: natuurlijk de tibetanen en nepalezen, mijn 15 reisgenoten, gids tashi en de 4 chauffeurs, en jullie als meelezers en commentaargevers.
als ik in zo'n ver vreemd land sta vraag ik me altijd en nog steeds af: wie ben ik dat ik hier mag zijn?
het blijft bijzonder!!
nogmaals bedankt en tot volgend jaar in.......groetjes thea

  • 17 Oktober 2011 - 06:23

    Lidy:

    Welkom thuis, en dank voor je mooie verslagen, we waren echt een beetje met je mee op vakantie.

  • 18 Oktober 2011 - 10:17

    Tante Thérèse En Oom:

    Fijn dat je weer veilig thuis bent!
    Laat dat virusje geen virus worden Thea.
    En maar lekker nagenieten van die vier
    avontuurlijke weken.
    Veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

thea

Actief sinds 30 Okt. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 64065

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 10 Juni 2017

Roadtrip van Kaapstad naar Vic Falls

08 Oktober 2016 - 10 November 2016

Chao Vietnam

02 Juni 2015 - 09 Juli 2015

Selamat siang Indonesia

03 Mei 2015 - 12 Mei 2015

Plaatsen en hun verhalen in Israel

14 Oktober 2014 - 07 November 2014

Manao ahoana Madagascar

06 Oktober 2013 - 30 November 2013

Ayubowan Sri Lanka

03 November 2012 - 01 December 2012

boeddha's, markten en rijstvelden

02 September 2011 - 13 Oktober 2011

tibetaanse en nepalese avonturen

06 November 2010 - 10 December 2010

afrikaanse belevenissen

Landen bezocht: