weer op vakantie!! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu weer op vakantie!! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

weer op vakantie!!

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

18 Oktober 2012 | Nederland, Heerenveen

Hallo allemaal,
Zaterdag 3 november vertrek ik voor 4 weken naar Azie!!!
Samen met Lies, Corrie en Ineke (die ik heb leren kennen op mijn eerste $uriname-reis in november 2008) gaan we in een grote groep van reisorganisatie Baobab drie weken rondkijken in MYANMAR / BIRMA !!!! Als we na 23 dagen de groep hebben uitgezwaaid, vertrekken wij naar Bangkok om daar nog vijf dagen tempels, pagodes, markten, straatjes en vooral terrasjes te bezoeken.
We zijn nu nog druk bezig met alle voorbereidingen als deet en malariapillen, dollars en visum, internet en boekjes, en natuurlijk de laatste werkdagen doorkomen.
We hebben er heel erg veel zin in en genieten nu al vast van van de plaatjes van die hele andere wereld!!!
Myanmar is niet een supermodern land, ze hebben bv nog steeds geen pinautomaten, en ze verwachten dat toeristen schone, ongevouwen en gestreken dollarbiljetten meenemen en wisselen voor hun kyats. Het is dus nog zeer twijfelachtig of er een redelijke computer met ongecensureerde internetverbinding is om af en toe een stukje op deze site te schrijven.
We zullen zien...

• 18 Oktober 2012 - 19:55

Bernard:

Martijn is er net geweest en vond het erg mooi. Ook kon hij regelmatig internetten en had hij zelfs af en toe WIFI. We verwachten dus veel verslagjes en veel foto's.
    Het land is met een enorme inhaalrace bezig. Je bent hopelijk nog net op tijd. Als je pech hebt kan je zometeen op elke straathoek pinnen en zou je zelfs een McDonalds tegen kunnen komen.
    Veel plezier gewenst.

• 19 Oktober 2012 - 05:52

Corrie:

hee thea
    wat leuk ik ga je volgen...(op de voet) hihi
    ik zie je 3 november
    xxx

• 19 Oktober 2012 - 07:40

Truus:

Leuk, dat je ons weer op de hoogte houd. Althans, gaat proberen. Veel plezier ( maar we zien je nog wel,voordat je weggaat. Groetjes Truus

• 19 Oktober 2012 - 12:39

Mariline:

Hoi Thea,

Ik zat er net aan te denken van "volgens mij gaat ze eerdaags weg, want het is bijna november, jou reis maand"! Ik hoop dat we zo nu en dan een verslagje binnen krijgen, is altijd erg leuk om je zo te volgen. Veel succes met de laatste voorbereidingen en werkdagen. Gaat vast lukken. En alvast op voorhand veel, heel veel plezier gewenst met deze vast weer fantastische reis.

liefs, Mariline

• 19 Oktober 2012 - 18:41

Lidy:

Veel voorpret gewenst alvast!