Eerste dagen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van thea vroom - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van thea vroom - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg thea

13 Oktober 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoi allemaal,
Na wat opstartprobleempjes met de i-pad moet het nu goed gaan en moet het haast wel lukken af en toe een reisverslagen te schrijven.
Afgelopen zaterdag ben ik met de trein uit Heerenveen vertrokken, om half 10 mocht ik met de ethiad airlines via Abu Dhabi naar Ho Chi Minh vliegen. Lange reis maar uiteindelijk was ik om half 10 zondagavond op mijn hotelkamer. Na een nachtje lekker slapen leek de jetlag ook wel mee te vallen.
Maandagmorgen in het hotel contact gezocht met Thuy, onze reisleider en met hem in de bus naar het vliegveld om de rest van de groep op te halen. Na de eerste kennismaking direct maar met twee nieuwe reisgenootjes de grotte stad in. Een wandeling gemaakt van de National Geographic reisgids, die ons langs de Kathedraal, het oude Franse postkantoor, de ben than markt en het paleis van de hereniging.
's Avonds hebben we onze eerste echt Vietnamese maaltijd genoten, en omdat iedereen moe van de vliegreis Was werd het bed vroeg opgezocht.
Dinsdag de start van 3 dagen fietsen...
Tot heel gauw.
Groetjes Thea

• 13 Oktober 2016 - 18:03

Jannie Kroondijk:

Het is alweer een mooi begin!!!!
    Groetjes.

• 13 Oktober 2016 - 18:51

Mariline :

Fijn je eerste verslagje te lezen. Ik zat er al een beetje op te wachten. Gelukkig dat de reis goed verlopen is. Veel plezier verder. Groetjes