ik ga weer! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu ik ga weer! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

ik ga weer!

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

28 September 2013 | Nederland, Heerenveen

Hee allemaal,
Het is weer zover: ik ga weer op reis!
Volgende week zondagavond vertrek ik naar Sri Lanka.
Eerst ga ik 4 weken vrijwilligerswerk doen bij baby's en peuters bij de stichting Sarvodaya in Moratuwa op Sri Lanka via de stichting Commundo.
Als ik van deze werkvakantie 2 dagen ben bijgekomen in een luxe hotel, ga 23 dagen rondreizen door het vroegere Ceylon met reisorganisatie Baobab. Een uitgebreide kennismaking met alles wat Sri Lanka mooi maakt: steden, kloosters, theeplantages, natuurparken, bergen, wild, stranden, snorkelen, enz.
Nog een paar dagen werken, laatste spullen kopen, tas pakken en op naar Dusseldorf om via Dubai maandagmiddag in Colombo aan te komen!
Ik probeer jullie af en toe een berichtje te sturen, afhankelijk van de aanwezige wifi en/of internetcafe's. Zo heb ik na deze reis weer een mooi dagboek en foto-overzicht van hopelijk weer een geweldige reis!
Tot gauw!
Groetjes Thea.

  • 29 September 2013 - 17:17

    Mariline Limbertie:

    Jeetje Thea, is het nu alweer zover!! Wat gaat die tijd toch snel. Ik verheug me nu al op je berichtjes, succes met de voorbereiding en goede reis heen alvast gewenst. Liefs

  • 05 Oktober 2013 - 09:20

    Lusan Jans:

    Goede reis Thea, ziet er veel belovend uit!
    groet,
    Lusan

  • 06 Oktober 2013 - 10:29

    Janneke Stam:

    Goede reis Thea en ik lees de verhalen!
    Groet Janneke

  • 06 Oktober 2013 - 11:19

    Mariëtte:

    Hi Thea, net terug van een wandelvakantie in Zwitserland, lees ik dat jij 7 weken op reis gaat.
    Wat geweldig. Wat zal je veel meemaken en indrukken opdoen.
    Ik ben heel benieuwd naar de verhalen. Geniet vande reis.
    Lieve groet, Mariëtte






  • 07 Oktober 2013 - 17:23

    Ineke V.d. Brink:

    wat een enorm leuke reis lijkt mij dit, ik verheug mij al op je reisverslag, heel veel plezier geniet ervan.

  • 08 Oktober 2013 - 17:25

    Jannie Kroondijk :

    Hoi Thea.
    Dit is weer een mooie onderneming !
    Ik ben benieuwd naar je prachtige reis verhalen!!!
    Hartelijke groeten en een dikke knuffel,
    Jannie.

  • 08 Oktober 2013 - 19:45

    Lies Dekker:

    Hoi Thea,
    Wat een geweldige reis. Pas goed op je zelf en hou ons op de hoogte

  • 30 Oktober 2013 - 17:43

    Ineke:

    Hoi Thea, wat een geweldige reis de foto's doen mij weer terug denken aan vorig jaar vooral de tempels. Wat hebben de mensen daar een heel ander leven dan hier hé, wij hebben toch maar geluk dat ons wiegje in Ned. stond. Heel veel plezier en pas goed op jezelf. liefs Ineke
    |

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

thea

Actief sinds 30 Okt. 2010
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 63973

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 10 Juni 2017

Roadtrip van Kaapstad naar Vic Falls

08 Oktober 2016 - 10 November 2016

Chao Vietnam

02 Juni 2015 - 09 Juli 2015

Selamat siang Indonesia

03 Mei 2015 - 12 Mei 2015

Plaatsen en hun verhalen in Israel

14 Oktober 2014 - 07 November 2014

Manao ahoana Madagascar

06 Oktober 2013 - 30 November 2013

Ayubowan Sri Lanka

03 November 2012 - 01 December 2012

boeddha's, markten en rijstvelden

02 September 2011 - 13 Oktober 2011

tibetaanse en nepalese avonturen

06 November 2010 - 10 December 2010

afrikaanse belevenissen

Landen bezocht: