ik ga weer! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu ik ga weer! - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van thea vroom - WaarBenJij.nu

ik ga weer!

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg thea

28 September 2013 | Nederland, Heerenveen

Hee allemaal,
Het is weer zover: ik ga weer op reis!
Volgende week zondagavond vertrek ik naar Sri Lanka.
Eerst ga ik 4 weken vrijwilligerswerk doen bij baby's en peuters bij de stichting Sarvodaya in Moratuwa op Sri Lanka via de stichting Commundo.
Als ik van deze werkvakantie 2 dagen ben bijgekomen in een luxe hotel, ga 23 dagen rondreizen door het vroegere Ceylon met reisorganisatie Baobab. Een uitgebreide kennismaking met alles wat Sri Lanka mooi maakt: steden, kloosters, theeplantages, natuurparken, bergen, wild, stranden, snorkelen, enz.
Nog een paar dagen werken, laatste spullen kopen, tas pakken en op naar Dusseldorf om via Dubai maandagmiddag in Colombo aan te komen!
Ik probeer jullie af en toe een berichtje te sturen, afhankelijk van de aanwezige wifi en/of internetcafe's. Zo heb ik na deze reis weer een mooi dagboek en foto-overzicht van hopelijk weer een geweldige reis!
Tot gauw!
Groetjes Thea.

• 29 September 2013 - 17:17

Mariline Limbertie:

Jeetje Thea, is het nu alweer zover!! Wat gaat die tijd toch snel. Ik verheug me nu al op je berichtjes, succes met de voorbereiding en goede reis heen alvast gewenst. Liefs

• 05 Oktober 2013 - 09:20

Lusan Jans:

Goede reis Thea, ziet er veel belovend uit!
    groet,
    Lusan

• 06 Oktober 2013 - 10:29

Janneke Stam:

Goede reis Thea en ik lees de verhalen!
    Groet Janneke

• 06 Oktober 2013 - 11:19

Mariëtte:

Hi Thea, net terug van een wandelvakantie in Zwitserland, lees ik dat jij 7 weken op reis gaat.
    Wat geweldig. Wat zal je veel meemaken en indrukken opdoen.
    Ik ben heel benieuwd naar de verhalen. Geniet vande reis.
    Lieve groet, Mariëtte

• 07 Oktober 2013 - 17:23

Ineke V.d. Brink:

wat een enorm leuke reis lijkt mij dit, ik verheug mij al op je reisverslag, heel veel plezier geniet ervan.

• 08 Oktober 2013 - 17:25

Jannie Kroondijk :

Hoi Thea.
    Dit is weer een mooie onderneming !
    Ik ben benieuwd naar je prachtige reis verhalen!!!
    Hartelijke groeten en een dikke knuffel,
    Jannie.

• 08 Oktober 2013 - 19:45

Lies Dekker:

Hoi Thea,
    Wat een geweldige reis. Pas goed op je zelf en hou ons op de hoogte

• 30 Oktober 2013 - 17:43

Ineke:

Hoi Thea, wat een geweldige reis de foto's doen mij weer terug denken aan vorig jaar vooral de tempels. Wat hebben de mensen daar een heel ander leven dan hier hé, wij hebben toch maar geluk dat ons wiegje in Ned. stond. Heel veel plezier en pas goed op jezelf. liefs Ineke